Pagina's

maandag 24 december 2012

Zoeva kwastensset review.

heee ! 

Het is alweer een heel tijdje geleden dat we wat gepost hadden , dat kwam doordat we het heel druk met school hadden, nathalie's laptop was gecrasht en natuurlijk ook sinterklaas enz. (suprizes maken ).
Maar het is nu kerstvakantie dus hebben we alle tijd! ;)

Voor sinterklaas had ik een Zoeva basic kwasten set gekregen waar ik super blij mee ben, ik kon niet wachten met uitproberen maar ik moest ze eerst wassen en 1 nacht laten drogen.




Het zijn 12 mooie kwasten en ze zijn super zacht ! Ik ben zeer tevreden met de kwasten ze brengen goed aan en de powder kwast dekt goed je poeder aan. De kleinere kwastjes zijn niet te hard en ook niet te zacht, perfecto ! 1 minpuntje , De FAL kwast is erg kwetsbaar dus er staan nu al wat haartjes scheef :( .

powder,blush,foundation

shader,smudger,crease,eye blender.



Zelf had ik nog geen ervaring met het merk Zoeva, Had even op youtube gekeken en er kwamen positieve reacties van het merk. Als je zelf geinterreseerd bent neem dan even een kijkje zoeva.de  , Een nadeel is wel dat je wat verzend kosten moet betalen en je moet betalen via paypal.
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk / leerzaam vonden.

Alvast merry x-mas ! 
Liefst , Charlotte.

ps. Hebben misschien jullie nog vragen voor ons ?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten